حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

حرف دل 4

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱ ق.ظ

آنها برای من می خندند چون متفاوتم،من برای آنها میخندم چون آنها همه مثل هم هستند

**************************

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزوننت  که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،

بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.

زمانه ایست که خیلی چیزها آن طوری که بود یا باید باشد نیست

***********************

پوزش خواستن از پس اشتباه ، زیباست حتی اگر از یک کودک باشد.

 *********************

اگر بر آب روی،خسی باشی اگر بر هوای بپری، مگسی باشی،دل به دست آر تا کسی باشی

***************

خدایا ، چه گم کرد آنکه تو را یافت ، و چه یافت آنکه تو را گم کرد . . .

۹۱/۱۰/۱۵
حسین جنت

نظرات  (۱۷)

کاشکی گاهی وقتا خدا از پشت اون ابرا میومد بیرونو

گوشمو محکم میگرفت و

داد میزد که آهای بگیر بشین سرجات اینقدر غر نزن

همینه که هست !

بعد یه چشمک میزد و آروم توی گوشم میگفت :

همه چی درست میشه ،، هواتو دارم ...

آره هواتو دارم گلم...

=======================

+ خدایا حواست هست

صدای هق هق گریه هام از همون

گلویی میاد که تو از رگش به من نزدیکتری؟؟
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۸:۴۵ مهتـــــــــاب
ازدواج اَشکــ و دَستمال کاغـَذی

آپـــــــم
۱۵ دی ۹۱ ، ۲۲:۴۱ مهدی(علمی آموزشی و تفریحی)
سلام داداش آپم یه سر بزن
خوشحال میشم نظر هم بدی!
مقر موعود پوست انداخت !!

وب جدید من افتتاح شد!!

منتظرتان هستیم!!
تو زندگی هستند کسانی که ...
هیچ وقت ترکت نمیکنن
ولی بلدن کاری کنن
که خودت یواش یواش ترکشون کنی....



دلم آلزایمر می خواد
بیا ادامه مطلب
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۵:۲۰ هم کلاسی
سلام حسین جان خوبی؟؟پناهی ام.خوشحالم میشم یه سر به وبلاگم بزنی فقط انتقاد یادت نره.
خدایا! دستانت که مال من باشند؛هیچ کس مرا دست کم نمی گیرد
حسین در قلب من
مرسی
یاد سهراب بخیر،آنکه تا لحظه ی مرگ با پریشان حالی گفت: #تو مرا یاد کنی یا نکنی،باورت گر بشود یا نشود مرا غمی نیست... اما ''نفسم‏'‏‏'‏ میگیرد در هوایی که نفس های #تو نیست!‏
مدینه..
بقیع..
مشهدالرضا..
.
.
ما مانده ایم و یک آرزو..
به امید ظهورش به شرط درک حضور...
+همین
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۳:۵۴ مهدی(علمی آموزشی و تفریحی)
سلام آپم یه سر بزن ممنون
راستی نظر یادتون نره !!
۲۲ دی ۹۱ ، ۲۰:۲۸ انجمن اسلامی شبستر
سالـــــهآســـتــــ

کـــِـه مــــَعــنـــایـــــــِـــ ایـــنـــــ جـــــُمــــله رآ نـــَفــــَهمیـــــدمـــــــ؛

رَفتـــــــــ و آمـــــــــــد

یـــــــآ آمــــَـــد و رَفـــــــــتـــــــــ!!!؟؟؟

آدَمهــــــــــآ میــــــــرَوَنــــــد کـِــــــــه بَرگـــــَردَنـــــد

یــــــــآ می آیــــــََــند که بـــِــرَوَنـــــد؟
خدا را
دوست بدار..!!!
حداقلش اینست که
یکی را دوست میداری که
روزی به او میرسی...
خدایا

بت بود ؛ “بت شکن” فرستادی

من پر از بغضم ”بغض شکن” هم داری . . . ؟
حکایت آن مرد را شنیده ای که پیش طبیب رفت و از غم

بزرگی که در دل داشت گفت!؟!

طبیب به او گفت: به میدان شهر برو،آنجا دلقکی هست

آنقدر تورا میخنداند تا غم از یادت برود!

مرد با لبخندی تلخ گفت: من همان دلقکم.....
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۰۵ مهتـــــــــاب
موقع خسته شدن به دو چیز فکر کن

۱ آنهایی که منتظر شکست تو هستند تا “به تو” بخندند

۲ آنهایی که منتظر پیروزی تو هستند تا “با تو” بخندند

------------------------------------------
هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن

“حرمت ها شکسته میشود”

هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن

“تبدیل به وظیفه میشود”
۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۰۲ میترا ازشبستر

دوستی ها بی رنگ

بی کسی ها پیداست

راست می گفت سهراب

ادم اینجا تنهاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی