حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

گذاشتن رمز عبور روی فلش از طریق ویندوز

چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۱:۰۸ ق.ظ
نکات :
۱/ دقت داشته باشید که در حین انجام قفل گذاری بر روی پارتیشن ها و فلش مموری هیچ کار دیگری انجام نداده و در حین انجام رمز گذاری،  فلش مموری را از روی دستگاه خارج نکنید بدلیل اینکه در بیشتر مواقع فلش مموری سوخته و دسترسی به اطلاعات غیر ممکن می شود .

۲/ این قابلیت بر روی ویندوز XP وجود ندارد اما شما می توانید بعد از رمز گذاری ، فلش مموری خود را در ویندوز XP باز کرده و با وارد کردن پسورد از اطلاعات خودتان استفاده کنید اما به هیچ وجه نمی توانید اطلاعاتی به فلش مموری خود اضافه کنید .

۳/ برای رمز گذاری حتما پسورد شما باید بیشتر از ۸ کارکتر باشد .

 

شروع آموزش
My Computer .1 را باز کرده ، سپس بر روی یکی از پارتیشن ها یا فلش مموری خود کلیک راست و گزینه Torn On Bitlocker را انتخاب کنید .

3. در مرحله بعد باید عملیات رمز گذاری بر روی فلش مموری را شروع کنید .برای انجام اینکار دو گزینه در اختیار شما قرار می گیرد :
۱:Use a Password to unlocke the drive ::  استفاده از پسورد برای رمز گذاری
 2. Use my smart card to unlock the drive ::  استفاده از Smart  card
پیشنهاد ما استفاده از گزینه اول و انتخاب پسورد برای رمز گذاری می باشد .

4. در  صفحه بعدی یک امکان فوق العاده وجود دارد که می توانید پسورد خود را در یک پارتیشن به غیر از پارتیشنی که عملیات رمز گذاری بر روی آن انجام می شود ذخیره کرده یا پسورد را چاپ کنید . (گزینه اول را انتخاب کنید )

5. بر روی گزینه Next کلیک کنید .بسیار خوب در این مرحله بعد از انتخاب کلید start Encryption عملیات رمز گذاری شروع می شود .

6.بعد از کلیک بر روی کلید start Encryption عملیات رمز گذاری شروع می شود .این پروسه کمی زمان بر نسبت به حجم اطلاعات شما می باشد .

تمام.

 

 
۹۰/۰۸/۱۸
حسین جنت

نظرات  (۱)

عالیست ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی