حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

تسکین خستگی چشم ناشی از کار با رایانه

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۳۳ ب.ظ

درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ممکن است خستگی چشم ناشی از کار با رایانه تاثیر دایمی بر روی بینایی نداشته باشد، ...

بسیاری از کاربران رایانه‌ای به اندازه کافی پلک نمی‌زنند و این امر منجر به خشک شدن چشم و مشکلات دیگری می‌شود.

 مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ممکن است خستگی چشم ناشی از کار با رایانه تاثیر دایمی بر روی بینایی نداشته باشد، اما بدون شک مخرب و کاملا نامطلوب و ناخوشایند است و برای جلوگیری از این امر افراد باید در طول روز با تمرکز بر روی هر چیز دیگری به جز صفحه رایانه چشم‌ها را در حالت استراحت و آرامش قرار دهند.

کاربران باید سعی کنند محل خود را تغییر داده و هر دو ساعت یک بار از جای خود برخاسته و کمی راه بروند و چنانچه امکان دارد برای چند لحظه به صندلی تکیه داده و چشم‌هایشان را ببندند.

براساس این گزارش، استفاده از عینک مناسب یکی دیگر از راهکارهای مقابله با خستگی چشم ناشی از کار با رایانه است و اگر از عینک یا لنز استفاده می‌کنند نیز باید مطمئن شوند که عدسی آن برای کار با رایانه مناسب باشد.

۹۰/۱۰/۲۳
حسین جنت

نظرات  (۱۵)

سلام مطالب شما هم جالب بود
هـــمـیشه بــه کـــسی تـــکیه کــنید کــه بـــه کـــسی تـــکـیه نـــکرده بــاشد ..
و
او کــــسی نـــیـست غـــیـر از خـــــدا .. !

من دارم میرم! در پناه خدا باشین
۲۳ دی ۹۰ ، ۲۲:۵۹ مُـحَـمد
حـتـما داداش
سلام ......ممنون که بهم سر زدین.......منو با اسم ماه من لینک کنین......موفق باشی
مرسی داداش عالی بود مطلبت
سلام
وبلاگ خوبی داری
لینکت کردم
۲۴ دی ۹۰ ، ۱۱:۰۶ مُـحَـمد
لـیـنـکـت کـردم دادا
سلاااااااااااااااام وبتون خوشمله.... دوس داشتی ب منم سر بزم
سلام داداش
لینکت کردم
لطفا منو با اسم فقط بخاطر تو لینک کن
مرسی
اون روز و یادت میاد که باهـَم قـَهر بودیم ؟؟

' ) ( '
(( )) ( )
----;;-;;---;;-;;-

بعد تو طاقـَت نیاوردی... اومدی منًت کشیه من ...

' ) ' )
(( )) ,( /)
----;;-;;---;;-;;-

به من قول دادی دیگه تنهام نمیذاری و ازَم یه بــوس دِلبری کردی

('v')' )
(( ))( /)
----;;-;;-;;-;;--

منم بـَخشیدمت و با هم آشتی کردیم.. یادته ؟؟

( '' )
(( ))( /)
----;;-;;-;;-;;---

اما تــو رفتی و تنهام گـُذاشتی .....
پای کامپیوترنشین یه راه کار خیلی خوبه........ هه هه هه!!!!!!!!!به خاطرتوقالب وبمو عوض کردم .
------------------------------------------------------------------------------------------------------
آدرسه وبلاگی که اینجا نوشتین اشتباهه !
مطلب خوبی بود ممنون...
لینک شدی...
۲۴ دی ۹۰ ، ۲۲:۴۱ سیدهاشم/*زندگی من از2سال قبل تولدم*
سلام
لینک شدی
منو با نام
*زندگی من از2سال قبل تولدم*
لینک کن ممنون
سلام داداش حسین...بابا خیلی فعالی خدایی...تو این دو سه روز ماشاالله ببین چقدر دوست پیدا کردی!!! موفق باشی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی