حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

سوال فنی

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۷ ق.ظ
یه سوال فنی:

آقا اگه ما آدم بدا نبودیم پس کی قدر آدم خوبا رو میدونست؟؟!

۹۰/۱۱/۲۵
حسین جنت

تسوج

نظرات  (۹)

داشت باران میبارید....
کودک روبه آسمان کرد وگفت:
خدایا گریه نکن آدما درست میشن....


در زندگیت سه چیز راتجربه کن:دوست داشتن رابرای تجربه،عاشق شدن را
برای هدف فراموش کردن رابرای قبول واقعیت...



وقتی خدامشکلت روحل میکنه به تواناییش ایمان داری
وقتی خدا مشکلت روحل نمیکنه به تواناییت ایمان داره...
ولنتاین مبارک عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
خیییییییییییلی وبلاگ جالبی دارید
همشو خوندم ولی الان وقت ندارم نظر بدم
ولی شما هم بیایین تو وب ما نظر بدین
مرسی
به تو می اندیشم

ای سراپا همه خوبی

تک و تنها به تو می اندیشم

همه وقت

همه جا

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

تو بدان این را

تنها تو بدان

تو بمان با من، تنها تو بمان

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب

من فدای تو، به جای همه گلها تو بخند

اینک این من که به پای تو در افتادم باز

ریسمانی کن از آن موی دراز

تو بگیر، تو ببند!

تو بخواه!

پاسخ چلچله ها را، تو بگو

قصه ابر هوا را، تو بخوان

تو بمان با من، تنها تو بمان

در دل ساغر هستی تو بجوش
آپم...
سلام دادش حسین
بابا کارت خیلی درسته(وبلاگت به نظر من ترکونده)همه چی در هر زمینه ای ایول داره !!!راستی یادت واسه یه شعر ترکی گذاشته بودی من براش ترجمه کردم حالا یه چیزایی بلدیم خوش حال می شیم که بازم نظرای ترکی بذاری البته اگه مثل داداش مجید از کلمات اصیل تبریزی استفاده نکنی بهتر(چون از یه شخص تبریزیم پرسیدم نمی دونست که معنیش چی می شه ولی حال گیری نکنیا حتما اگه معنیش وندونستیم بگی!!!
فعلا خدا نگهدار...
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۳۴ آسمان هستی
سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
آدم بدا
آدم خوبا
به نظر دیگه فرفی نمیکنه
دیگه کسی کلا قدر کسی رو نمیدونه
حالا چه خوبش باشه چه بدش
آدمای قدر شناس

اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۷ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۵۷ مجتبی کامکار
سلام
لینکتون کردم
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی