حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

تاثیرگذارترین عکس های سال

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۲۵ ق.ظ

 

۹۰/۱۲/۰۶
حسین جنت

تسوج

نظرات  (۱۸)

سلام خیلی باحال بود مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلام,خیلی جالب وناراحت کننده ان.مر30
سلام من که هستم...
واقعا عکس های تاثیر گذاری بودن
بله واقعا تاثیرگذاره
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۲۵ آسمان هستی
سلام
خوبی؟
مرسی از بابت عکسا
و ممنونم از اینکه دعوت کردید
شرمنده یه خورده سرم شلوغه
پایان ساله فشار کاریم بالاس
خوشحال شدم
ممنون
سلام بی نهایت تاثیر گذاربودن....
شرمنده اگه کم میام ازالان سعی میکنم بیشتر بهتون سربزنم....
روش جوک گفتن من این است که واقعیت را بگویم، واقعیت خنده‌دارترین لطیفه دنیا است.
خواهی نشوی همرنگ ، رسوای جماعت شو . . .
سلام دادا نه حسین جون شما تو قلب ما جا داری!
چشم میام پیشت
اهنگت خییییییییییییییییییییییلی قشنگه مال کیه؟؟؟

جواب:پویا بیاتی
جالب بودن اما از یکیشون تسیدم
سلام
ممنون که دعوتم کردین
ما شما رو فراموش نکردین داد
عکس هات خیلی زیبا بودنند
.
من آهنگ رو خیلی دوست دارم
هر شب یک بار گوش میکنم
سلام آقا حسین
با دیدن بعضی هاش واقعا قلب آدم درد میگیره ولی عین واقعیته که باید پذیرفت...
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۳۶ امیر مختار
-
سلام بروزم با موضوع:اسلام آمریکایی
افرین بابا تودیگه کی هستی خیلی قشنگ بودن
ممنونم که بهم خبردادای
سلام...
عکسا بس جالب و تاثیرگذار بودن....آهنگتون هم با عکسا خیلی دلنشین است....
تنهــا یکــ حرف مـرا آزار میـدهــد ..
حتــی یک کلمـه هم نمیشــود !
تنهـا یک حــرف مـرا هر روز غمگیــن تـر میکنــد ..
تنهــا .. یک "ن" که در ابتــدای "بودنـت" نشســته است
نهایی یعنی:

ذهن من پر از تو، خالی از دیگران

اما کنارم خالی از تو، پر از دیگران!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی