حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

دقت

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۳۲ ق.ظ

دقت کردین که...

                    وقتی بچه هستیم میگن بچه هست "نمی فهمه"

                                وقتی نوجوان شدیم میگن نوجوونه "نمی فهمه"

                                        وقتی جوون هستیم میگن جوونه خامه "نمی فهمه"

                                وقتی بزرگ شدیم میگن داره پیر میشه" نمی فهمه"

                     وقتی هم پیر هستیم میگن پیره حالیش نیست"نمی فهمه"

 

حالا وقتی مردیم میان سر قبرمون میگن خدا بیامرزش عجب مرد فهمیده ای بود!!!!!!!

بیاید آدما رو از بدو تولد گرامی بداریم نه بعد از مرگش.

۹۰/۱۲/۱۰
حسین جنت

تسوج

نظرات  (۸)

شلام
آره عین واقعیته.ولی........
سلام دوست من
چقدر فالباتو دوست دارم
مبارکه
ببخشید بخاطر فوت پدر بزرگم نمی تونم بیام
البته این چند وقت
میام پیشت
ممنون از حضورت
سلام بر اعجوبه ی شهر تسوج والا راستش وقتی ریختتو میبینم ها فک میکنم دماغتو بگیرن نفست بند میاد اما حالا میبینم نهههههههههههههه ایول داری خدایی مطالبت خوبه فقط بی زحمت رمان های جدید هم بزا تو وبلاگت آخه من عاششششششقققققققققققق رمان هستم. اگه حدس زدی من کیم؟
زود ج بده منتظرم ها
-----------------------------------------------------------------------------------------
جواب :
اولا سلام
دوما مرسی که مارو اینقدر نواختی
سوما هم نه نشناختم
سلام....
شرمنده که دیر به دیر میام...یه کم سرم شلوغه....
سلام اره واقعا راس میگی ... یک عمر ما نفهم بودیم...
ساده بیا
حالا که نیستی
چقدر عوض شده ام
چقدر تغییر می کنم
آن قدر که یادم می رود
رنگ پاکی کدام است
دل تنگ پاکی و سادگی توام
مهربانم حالا باش!
سلام
میخوام تک ستاره رو واسه همیشه دیلیت کنم...
حلال کنین..
واسه همیشه بـــــای...
واقعا همینطوره............................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی