حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

عجیب

پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۸ ق.ظ
۹۰/۱۲/۱۸
حسین جنت

نظرات  (۸)

سلام خسته نباشید...خیلی باحاله...وبلاگتو میگم..وبلاگ من یه جورایی مثل فروشگاه هستش اما چیزای دیگه هم داره...از ارشیو موضوعی می تونی چیزی که می خوای رو انتخاب کنی...اگه دوس داشتی منو با نام"تفریح و آموزش و فروشگاه" لینک کن و بهم بگو با چه نامی لینکتون کنم..یه خبرنامه هم هست که هر روز کلی محصول واسه ایمیلتون می فرستم تنها کاری هم می کنی اینه که عضو میشی..اگه هم چیزی می خوای بخری رو همون لینک خریدش کلیک کن...مرسی
amoozesh-a.blogfa.com
۱۸ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۲۶ http://nedayesalmas.blogfa.com/
ممنون از لطفتتان با افتخار لینک شدید منتظر تان هستیم
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۰۰ ✿❤✿gogo✿❤✿
سلام
من اینو برداشتم بزارم توو وبلاگم از تعجب شاخ در آوردم
مرسی حسین جاااااااااااااااان
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۵۴ آسمان هستی
سلام
جالب بود
میشه دلیلشو بهم بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-------------------------------------------
گفتم که من خودم هنگ کردم!!!

یادم رفت بگم کلا جالب بود
اوووووووووووو................
سلام
حسین جان هنگ المیسن بوندا:))))))
یو المه
عزیزیم لینک الدیم بیلوی
اله حسین آدینان
ایستمسن دنن اوزلییم
۳۱ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۱۰ ㋡ عاشقانه ها ㋡
سلام
حاصلی که بدست میاد مضربی از 9 هست
و اگر دقت کنی تمام مضارب عدع 9 تو اون تصاویر یک شکل دارند

جواب :
حرف شما قبول و درست اما اصلا به عدد توجه نکنید اینبار الکی به یه شماره ذل بزنید ببینید چی میشه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی