حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

فروش اعضای بدن

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷ ق.ظ

تا حالا خدا وکیلی فکر کردین چقدر آدما بخاطر روزیشون اجزای بدنشونو می فروشند ؟

 

۹۱/۰۱/۱۵
حسین جنت

نظرات  (۱۲)

سلام

پیوند شدی

یاعلی
من باتمام عشقم قلبموب شماتقدیم میکنم دوست عزیز

جواب :
عمو احساس من چی میگم تو چی میگی؟!!!
۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۴۲ مشهد نوین . . . . رضا
سلام دوست عزیزم. وبلاک بسیار زیبای دارید. من وبلاک شما رو لینک کردم . موفق باشید.
سلام دوست عزیز
سایت خیلی خوبی داری
براتون آرزوی بهترینارو دارم
با تبادل لینک موافقم
من رو به اسم دلنوشته لینک کنید

این مطلب هم گرچه حقیقت تلخیه...اما دلخراشه...
الهی به امیدت
سلام دوستان
با بهره برداری از ۸ طرح بزرگ در سال ۱۳۹۱
به روزم...

اصفهان متحول تر از همیشه
منتظر شما هستم
سلام

میرسد روزی که بی هم میشویم

یک به یک از جمع هم کم میشویم

میرسد روزی ما در خاطرات موجب

خندیدن و غم می شویم

گاه گاهی یاد ما کن ای عزیز

می شود روزی که بی هم میشویم

سلام
جدی خوندین یا الکی؟
این حسین آقای کوچولو بچتونه؟خیلی نازه
وای من عاشق اام حسینم و اسم حسین
خدا کوچولوتونو واستون نگه داره
----------------------------------------
جواب :
ما خودمون کوچولووو هستیم
اینجا تا پیراهنت را سیاه نبینند


باور نمی کنند


چیزی از دست داده باشی ...
۱۹ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۰۳ بی هوا بدون مقصد
سلام
مثل همه نمیگم وبت قشنگ بود
میگم:
وبت خییییییییییییلی متفاوته
این میتونه عالی باشه
راستی با حالم هس
۲۱ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۲۰ مجیدکوسه ازتسوج
حضرتعالی کی ازدواج کردید ما بی خبریم به جون حسین اونقده خندیدم بابا یه عکس درست حسابی بزارمرمو به اشتباه میندازی به خاطر نظر سعید میگم
وچه آسان تن خودرابه فروش میرسانیم؟؟؟؟؟؟؟؟
salam refigh .. .sari ham be ma bezan . . age khasti ma ro link kon . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی