حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

چگونه کامپیوتر را خراب کنیم

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۰ ق.ظ

چگونه کامپیوتر را خراب کنیم ؟!!!

در این ترفند قصد داریم بر خلاف همیشه به معرفی ۲۰ راه بپردازیم که با عمل کردن به آنها میتوانید نابودی سیستم و ویندوز خود را تضمین کنید! هدف ما از معرفی این روشها عدم عمل به آنها از جانب شما بوده است! تا میتوانید از این راهها دوری کنید ، وگرنه…!


۱- سعی کنید در بین دوستان رکورد بزنید و از یک ویندوز خود تا چندین و چند سال استفاده کنید!

۲- در اینترنت اکسپلورر بر روی هر لینکی که میبینید راست کلیک کنید و Open in New Window را انتخاب کنید!

۳- هنگام بالا آمدن ویندوز سعی کنید تمامی بازیهای نصب روی سیستم خود را اجرا کنید!

۴- آنتی ویروس خود را به هیچ وجه به روز نکنید!

۵- پس از قرار دادن سیدی و باز کردن محتویات آن دکمه Eject سیدی را بزنید!

۶- با دیدن هر پنجره تبلیغاتی روی آن کلیک کنید و از سایتهای نا آشنا دیدن کنید!

۷- برنامه هایی ناآشنای ضدجاسوسی را روی سیستم خود نصب کنید!

۸- در هنگام چت کردن فایلهای افراد با فرمت exe را دریافت کنید و باز کنید!

۹- برنامه های اضافی و به درد نخور نصب شده روی سیستم خود را پاک نکنید!

۱۰- از ابزارهای موجود در Start>All Programs>Accessories>System Tools به عنوان دکور استفاده کنید!

۱۱- به اشخاص ناشناس اطمینان کنید و اطلاعات محرمانه خودتان را لو بدهید!

۱۲- تا میتوانید سیدی خشدار در CD-ROM خود فرو کنید!

۱۳- هر سایت ناآشنایی را که میبنید ایمیل خود را در آن ثبت کنید!

۱۴- سعی کنید برنامه آپدیت ویندوز را به طریقی از کار نیندازید!

۱۵- به رجیستری ویندوز رفته و فایلهای موجود در آن دستکاری کنید!

۱۶- تمام سعی خود را بکنید که به اینترنت اکسپلورر وفادار بمانید!

۱۷- فایلهای حیاتی ویندوز را دستکاری کنید!

۱۹- کوکی ها و اطلاعات History خود را پاک نکنید!

۲۰- یک سی دی کالکشن نرم افزار تهیه کنید و تمامی نرم افزارهای آن را به ترتیب بر روی سیستم خود نصب کنید !


۹۱/۰۱/۱۸
حسین جنت

نظرات  (۱۶)

خو نابود کردن سیستممون کاری نداره،میکوبیمش زمین خورد میشه به همین سادگی!

--------------------------------------------------------------
جواب :
آفرین یادم باشه تو دفترت یه مهر هزار آفرین بزنم !
سلام حسین جان وبلاگ قشنگی داری با این ترفندهای زیبا ایشالا که موفق و باشی
سلام به وبلاگتون سرزدم وبلاگ خوبی داریدمن شمارو لینک کردم شما هم منو لینک کنید ممنون.
تا میتوانید سیدی خشدار در CD-ROM خود فرو کنید!

حسین اینو خوب اومدی
سلام .بابا ایول دمت گرم حال کردم با وبلاگت.
سلام
وب جالبی داری
منتظرت هستم
با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن
همشهری خوبی؟
از تسوج از چهرگان از روستای انگشتجان.چه خبر
صـــــبر


یک فریب بزرگ است!


سالهاست با غوره ها کلنجار میروم


حلوا نمیشوند...
ممنون از مطلبتون وبلاگ خوبی دارین یعنی وبلاگ عالی دارین لینکم شدید
چه باحال تمام این کارا رو من انجام نمیدم
مطالبت واقعا عالی ان
بیا اپم
چرا حس میکنم هستی کنارم

چرا این رفتنو باور ندارم

چرا گم میکنم روز و شبامو

چرا حس میکنم داری هوامو

چرا هستی میون خواب و رویام

چرا پر میشه تــــو هُرم نفسهام



دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم

میخوای بری تورو به این ترانه می سپارم

ولی نـــرو نـــــرو بمـــون

نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم

نرو بمون نرو بمون نرو بمون کنارم



آخه ترانه هام همش بهونتو میگیرن

اگه بری همه کهنه میشن بی تو میمیرن

اگه بری چشتمو پشت جاده جا می زارم

اگه بری خود بارون میشم برات می بارم



دارم نفس نفس نبودنت رو کم میارم

میخوای بری تورو به این ترانه می سپارم

ولی نـــرو نـــــرو بمـــون

نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم

نرو خیال نکن که بی تو من دووم میـــارم...
چشمانم تو را می خواهند تا به ان ها

راه و رسم گریه کردن را بیاموزی

لبانم صدایت می زنند تا به ان ها

بگویی چگونه بخندند

دستهایم به سویت دراز است

که انها را به سوی شهر عشق ببری

اما نمی دانم چرا پاهایم با تو همراه نیست

که بخواهی به خاکسترم بنشانی؟
سلام . دوست عزیز . به شیوه جالبی توصیه های ایمنی رو نوشته اید که در نوع خودش بی نظیره . دست گلتون درد نکنه.
راستش رو بخواهین من با اکسپلوریر راحترم . اصلا از فایر فاکس خوشم نمیاد . فکر کنم ئر آینده نه چندان دور کامپیوترم رو با دست خودم می فرستم به گورستان کامپیوترها.
ماله ماهمینجوریشم خرابه جونمون درمیادروشنش کنیم,اگه اگه روهم قودالاماخش کنیم باید................
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۳۱ موسی طهمورثی ازخامنه
باسلام
خواستی لینکم کن
اجازه بدی منم لینک میکنم
التماس دعا

http://mosahananeh.blogfa.com/
زنده عشق
سلاااااااااااااااام وبلاگ خوشملی داری سلیقه خوبی داری اگه دوست داری به منم بسر منتظرم فعلا باااااااایalishmastanha.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی