حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

هفت روش برای جلوگیری از ماهواره

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۵۵ ق.ظ

هفت روش برای جلوگیری از ماهواره

 

۹۱/۰۱/۲۷
حسین جنت

نظرات  (۱۰)

خیلی خنده داربودی عالمه خدیدم سرصبحی پرازانرژی شدم برارفتن ب کیلاس
بهترین روش همون روش آخره نه؟

استفاده از جمله هم جالب بود!
سلام
بسیاری از ابزارهای وبلاگت برام جالب بود. تنوع آهنگها، عکس هاو مطالب خوبت
در ارتباط با روشهای جلوگیری از ماهواره یه روش دیگه هم هست که از قلم افتاده:
بجای اینکه نیروی انتظامی دیش ها را از بالای بام پرتاب کنه پایین و فردا یه دیش دیگه جاش رو بگیره صاحب دیش رو بندازه پایین...
ضمناً اون روش جمله رو حذف کن چون داری به یه ملت توهین می کنی
سلام


بـه پشت درب حرم آتشی بـه پـا کردنـد
مگر کـه فاطمـه اش پشت در نبـود ،خـدا
لگـد بـه در زد و در رفـت رو به افتـادن
صدای یـا ابتـا می رسـد به گـوش آنجـا

یاعلی
آپـــــــــــیم..(♥)(♥)(♥)(♥)(♥)(♥)
آپــــــیـم(♥)█████(♥)(♥)████ (♥)
آپـــیم(♥).███████(♥)███████ (♥)
آپیم(♥)███████████████████ (♥)
..(♥)██(آرزومند آرزوهای قشنگتیم )██(♥)
آپــیـم(♥)███████████████████(♥)
آپـــــیـم(♥)█████████████████(♥)
آپــــــیــم(♥)██████████████(♥)
آپـــــــــیــم(♥)███████████(♥)
آپــــیـــــــــــم(♥)████████(♥)
آپــــــــــــــیــــــم(♥)█████(♥)
──────.(♥)███(♥)
آپــــــــــــــــــیــــــــــم(♥)
آپــــــــــــــــــــیــــــــم(♥)
آپم بدو بیا دیر نکنی ها.
نظر یادت نظره............
الو چرا قط کردی

چرا دوباره قهر کردی

یه چیز میپرسم بعد دیگه کاری ندارم

الو میشه برگردی

الو سلام نمیتونم از فکرت درام

من هنوز مثل قبلانام

نمیتونم از فکرت درام
---------------------------------
جواب :
داداش راستش منظورتو نفهمیدم اگه امکان داره دوباره رک منظورتون رو بگین
سلام
تشکر
ازحضورتون خوشحال شدم
بازم بیا

منمتظرتم
سلام خیلی با نمک بود.
بهم سربزنید منتظر نظرتون هستم!!
جز من شوریده را که چاره نیست
بایدم تا زنده ام در درد زیست
عاشقم من ، عاشقم من ، عاشقم
عاشقی را لازم آید درد و غم
راست گویند این که : من دیوانه ام
در پی اوهام یا افسانه ام
زان که بر ضد جهان گویم سخن
یا جهان دیوانه باشد یا که من
وری گود بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی