حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

حمله ی اسرائیل به ایران!

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ق.ظ

۹۱/۰۲/۰۴
حسین جنت

نظرات  (۲۱)

وبلاگ شما هم مطالب جالبی داره
یک پیشنهاد موزیک رو روحالتی بگذارید که با بازشدن پنجره شروع به خوندن نکنه.
ey vallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
۰۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۲:۱۶ (●̮̮̃•̃)(●̮̮̃•̃)
سلام دوست من خوبی؟ وبت خیلی خوشگله هم خودش هم مطالبش باافتخار لینکتون کردم شما هم میتونید منو بااسم وبم لینک کنید خوشحال میشم همیشه از موضوعات وب هم خبر داشته باشیم
قشییدی حسین جان
ایجازوینن گوتدوم قویام اوز وبلاگیما
وقتی بگو بخند تو در خانه جا نشد
لفظ بیا ببند به زخمت دوا نشد
صبح دراز تو سر مغرب شدن نداشت
مویت سفید گشت و رفیق حنا نشد
قدری غذا بخور جگرم ریش ریش شد
شاید که ماندی و سفرت از قضا نشد
در خانه روسری به سرت قاتل من است
قتل کسی به پارچه ای نخ نما نشد
جان خودم قسم که همین چند روز پیش
گفتم که کج کنم سر این میخ را نشد


مادر دو بخش دارد ما و در ، ما هر چه میکشیم از این در است ...

اللهم عجل لولیک الفرج

همچنان از منتظرانم...
سلام خوب بود
سلام عالىىىىىىىىىىىىى ىود...................
سلام واقعا همینطوریه جالب بود
سلام
وب زیبایی دارید
تبریک میگم
یه سوال داشتم
میشه بگید پلیر موزیکتون رو از کدوم سایت گرفتید؟
منتظر جوابتون هستم ممنون
خیلی حال کردم ایووول
سلام برحسین خااان ....
زیبای زیبابود...
ای جااااان بچه ها چ نازوخوشمل هستن
۱۲ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۰۶ داستان و حکایت
سلام دوست عزیز
وب خوب شما را لینک کردم
خیلی باحاله
کجاشون خوشملوباحالن؟؟؟مث اینکه بچه ندیدن.گورممیش ها
آره.ایرانییم دیگه.مگه چیه؟
خودتون بچه ندیده این.(.ببینی ناقلا)
دوستت دارم دوست خوبم....لذت بردم.
۱۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۳۷ علی از رادیولوژی 88 زاهدان
مرسی....خیلی عالی بود
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۴۹ خاتون محشر
سلام
عید مبعث برشما مبارک
چند وقته وقت نمی کنم مطلب بزارم
انشاالله به زودی لینکتون میکنم
التماس دعا
سلام داداش حسین ... خوبی؟؟؟واااااااای حدود 1.5 ساعته دارم تو وبت می چرخم...خدایی از هیچ کدوم از پستات نمیشه گذشت!!!
سلام

باحال بود مخصوصا اخری

با افتخار لینکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی