حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

روش های جلوگیری از عاشقی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۴۵ ق.ظ

روش های جلوگیری از عاشقی!

 

۹۱/۰۲/۲۷
حسین جنت

نظرات  (۲۷)

نظرمن ایناس-رها-کاش....روزدیدنت فردانبود-پسری ازجنس شیشه-آفتاب-ماویلر-.....
دوزلی-بهترین وبلاگ نویس آذربایجان-خدایی ب نظرای بچه هااحترام میذاری؟

---------------------
جواب :
خب آره 100%
نسیمی از آذربایجان
خدایی اینکاراروخودت انجام میدی؟
نام وبلاگ:
بهنظرم..نفس بزاری بهتره......هه هه هه.... شوخی کردم..به نظرم>...کلبه تنهایی من....
حسین چرااسم منوناقص میذاری؟؟.......اون بالایی که نقطه چین گذاشته منم هااااااا
-------------------------------------------------------
جواب :
نمیدونم کی هستی و چرا اینقدر راحت حرفاتو میزنی
خب حتما از فامیلایی یا هم بچه ها
خلاصه تونستی این بار آی دی تو بده میخوام آدرس وبلاگی رو بدم بخونی شاید بهت تاثیر کرد
سلام آقا حسین
حالتون خوبه؟
به ما سر نمی زنید؟
پستتون خیلی با نمک بود.
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

www.amirsoft360.blogfa.com
سلام

دهـی اجـازه بـرایـت غـزل بگیـرم من ؟
و هدیـه ای ز پی این عمـل بگیـرم مـن
تو بی نظیـری و بر وصف خوبی ات بایـد
همیشـه بـر سر بیتـم جـدل بگیـرم مـن

یاعلی
روشهای خوبین ولی متاسفانه روکسی تاثیر نمیذاره

بــــــــــــــــــــــله کم آوردی جواب اون پیام قبلیموندادی؟
------------
جواب :
سلام
من وبلاگ رو باز نکردم که کل کل کنم یا اینطوری بگم شما وبلاگ رو با چت روم عوضی گرفتین
میوتنیین منو اد کنین یا پیام بدین یا بزنگین بیام تو یه چت رومی باهم کل کل کنیم
موارد بالا تو پروفایلم وجود داره
یا حق
اگه همه صادق باشند کسی عاشق نمیشه .
سلام
مرسی سر زدی
بلاگ جالبی داری
تو نوع خودش جالبه
سلام ممنون . خیلی خوشحال شدم از اشنایی با شما دوست عزیز.
خیلی بامزه بود
عشق مانند تپه ای است که هر خری از آن بالا میرود
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید
من خودم بودم دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید
من خودم بودم هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود
و خدا می داند بی کسی از ته دلبستگیم پیدا بود
من نه عاشق بودم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگیم می فهمید.....
_________________________________
اینا پیشنهاد های منه برا اسم وبت
حسین ترکه .کتابخونه اندیشه های من.دنیای تاریک و روشن.روزگارپسری با تنهاموتورش .
پسری با نسیم ...جای نقطه چین میتونی ویژگی بارزتو بنویسی
اینجا صدای اشنای کسیست که فریاد میزند
اینجا سرسبز ترین نقطه ذهن من است
اینجا صدای نفسهای کسی می ایدکه....
یا
اینجا استامینوفن سردردهای من است وغیییییییییییییییره

۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۷ yas-sefid.mihanblog.com
با من بمان.... خدا.... با من که تنها تو نگهدار منی! به تو و محبت و مهر و هدایتت نیازی مبرم و عمیق دارم.

ravesh haye khoobian shadid!va tasir gozar!chanta az tasavir load nashodan
--------------------------------------------------------------
جواب :
سلام
چک کردم عکس ها کامل لود میشن مشکلی نیست مشکل از اینترنت شماست که احتمالا کم سرعت هست
سلام...ایول خیلی خیلی باحال هستن.!خوشحال میشم بهم سربزنی توکه کلافراموش کردی!
روش هشتم ازبقیه باحال تره.....
فعلا
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۴۲ دنیای مجردی(سامان)
سلام داداشی خیلی باحال بود منم آپم ومنتظرتم
besyar ali
۰۶ خرداد ۹۱ ، ۰۳:۴۴ سرگــــــــــــــرمی
وبلاگ خیلی جالب و قشنگی داری

با افتخار لینک شدی
salam dadash ,. kheyli khob bud pasandidam
مگه عشق چشه بیچاره؟!!
بعد تازه فکر نمی کنین اینطوری کم کم نسلمون منقرض میشه؟!!
سلام
خدا خیرت بده که مایه ی سرور جمیع مومنان میشی!
روحمون شاد شد...
موید باشی
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۴۰ آفتابگردون چتروم عسل
جالب بود داداشی
سلام خیلی جالب بود من آدرس وبم رو عوض کردم آپم هستم بدو بیا.
شیرین
دستت درست کلی خندیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی