حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

بازی تمرکز حواس

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۰۷ ق.ظ

بازی تمرکز حواس آنلاین

برای شروع رو این لینک کلیک کنید

۹۱/۰۳/۲۰
حسین جنت

نظرات  (۲۴)

۲۰ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۱۴ فا واو الف دال
فکر میکنم 20 ثانیه رو رفتم
با تمرین بیشتر هم میشد

ممنون از حضورتون
سلام دوست عزیزم
اسم و فامیلی زیبایی داری ...عکس زیبای گوشه وبلاگ قرار دادی .
میرم نوشته های وب رو بخونم ..عکس ها رو ببینم
موفق باشید
سلام
والله ما دیگه کجاش نظر بدیم؟! ماشالله 106 تا نظر!!!!!
لینک کردم
ممنونم ان شالله همیشه سالم و خوشحال باشین
سیلام سیلام,خوفی؟؟؟
یعنی من نابغم؟؟؟ها؟؟

----------------------------
جواب :

یعنی شما تونستین 30 ثانیه نگهش دارین ؟

عمرا باور بکنم
آبیاخیییییییییییییییییییییییلی شلوغی میکنن,پسل بدی شدن بهشون آمپول بزن ساکت بشن کارمونوبکنیم
شمااصلا تواناییای منوقبول ندارین

-------------------------------------
جواب :

فعلا شما برین به بابا وگوسفندا برسین الان از کوه میاد!!!
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۰۱:۲۶ اجی و داداشی
دوستی راکه چشم انتخاب کند،ممکن است محبوب دل نشود،ولی انراکه دل انتخاب کند،بیگمان نورچشم خواهدشد عزیزم
آپم
۲۱ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۳۸ دختر چادری
سلام.
با پست چند حرف خودمونی به روزم. حتما تشریف بیارین.
=============###======##=======###====== =======#======##======##======###======= ======###=====#############==###======== ========##=####===========#####====###== ========###===================######==== ==###==##=======================###===== ===####===========================##=##= ====##====================###======###== ====#===================#######=====#=== ===##===================########====##== ===#=====####===========#######======#== ===#======###==============##========#== ===##===========================#===##== ===##==========================#====##== ====##=======================##====##=== =====##==####============####=====##==== ======##====##############=======##===== =======###=====================###====== ==========###===============###========= ============#################=========== ===================###================== ===================###==================
㋡ⓤⓅⒶⓂ㋡
دیــــر آمدیـــــ بارانــــــ...
منــــ...
در جاییـــــ...
در حجمــــــ نبودنــــــ کسیـــــ خشکیدمـــــ...
.
.
.
آپمـــــ دوستـــــ منـــــ

۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۰۵ شــَــــبنــــــَـــــم
تشکر از حضور کم رنگتون
من 20 ثانیه تونسته بودم یه زمون...خیلی تمرین کردم فکر کنم 20-21 بود...هنوز نابغه نشدم
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۰۹ مهرداد محمدی
سلام آقا حسین جنت دوست ، خسته نباشی ، ما برنده شدیم حالا جایزه رو باید از کی بگیریم ، جالب بود ممنون . موفق باشی ، یا علی .
راستی اینم لینک تصویر برنده شدنم . البته 30 ثانیه نشد ، انشالله در فرصت بعدی

http://s3.picofile.com/file/7406048923/game.jpg

-------------------------------------------------------
جواب :

آقا ایول واقعا شما نابغه هستین
۲۲ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۳۰ رزمنده مجازی
سلام
شما در سنگر رزمنده مجازی لینک شدید
موفق و موید باشید
میگه30ثانیه نشد.کجاش نابغس.هان؟زودبگو

-------------------------
جواب :

ایشون تونسته تا 29 ثانیه نگه داره تو تا 20ثانیه تونستی نگه داری بهت میگم نابغه
خوبه؟!
۲۳ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۱۵ سعید کسرائی نیا
سلام. مطالب بسیار خوب و متفاوتی دارید. موفق باشید.
یسوال:انتقادپذیری؟
----------
جواب :

آره تقریبا انتفاد پذیر هستم

لطفا اگه میخوای سوال و جوابم کنی از طریق یاهو مسنجر یا همون آیکن پشتیبانی آنلاین کلیک کنید سوالاتو بپرس من در خدمتم

یا حق
سلاممممممممممم وبت باحاله به وب منم بیا خوشحال میشم
سلام دوست جونی
مطالبت بدون اغراق عالیه7 وبت خیلی پر محتواست.
۲۹ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۰۹ دخترک مهربون
15 ثانیه تونستم... نیمه نابغه میشم؟
خیلی باحال و جالب بود من فقط 3 ثانیه تونستم نگه دار البته دفه اول خوب از ی ادم دیوونه و تطل اعصاب و روان بیشتر از این انتظار نمیره.من لینکیدمت
سلام عالی بود.
۲۷ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۱ امیر حسین
خیلی خوب بود من 24 ثانیه تونستم

------------------
جواب :

ایول بر خالولی
سلام وبتون واقعا عالی بود به خصوص این بازیه...لینکتون کردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی