حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

اینم مادر بزرگ آرنولد

سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ق.ظ

اینم مادر بزرگ آرنولد

(نابودگر 8)

 

۹۱/۰۴/۰۶
حسین جنت

نظرات  (۲۴)

۰۶ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۰ سعیدی - گیاهپزشکی گرگان
سلام حسین آقا ممنون از پست بسیار جذاب و قشنگتون
بعدشم وب شمام خیلی خیلی قشنگه
پیروز باشید...
نابودگر8
اپمممممممممممممممممممم راستی
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۰:۱۰ نگارستان ولایت
حسین خیلی وقته به وب ما سر نزدی منتظرم نظر یادت نره
اهنگ خیلی باحالیه...........
۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۳:۳۷ جیزین قولی
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سلام حسین جون خوبی؟
خیلی باحال بود
به ما که سر نمیزنی
۰۷ تیر ۹۱ ، ۲۱:۱۲ قددنیامیخوامت..
سلام
خوبی؟
گاهی اوقات فک کردن ب بعضیانا خودآگاه لبخندی روی لبانمان چ حس زیبایی مینشاند!
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــیــم  *  ★   * ♥  ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡  *
   ★           ☆اپیم 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★اپم   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★اپیم  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــیــم  *  ★   * ♥  ★
*      *   بدوبیا★     ★  ♡  *
   ★           ☆اپیم 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★اپیم   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★اپیم  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆اپـــیــم  *  ★   * ♥  ★



پاشووووووووووووووو بیا ک آپیم خیلیم آپیم....!!!!
دوست عزیزسلام.
من در شهر تسوج یک دوست از دوران دانشجویی سال 74تا77 به نام «حیدر علی زارعی» دارم که مدتهاست با او نتوانسته ام به دلیل نداشتن شماره تلفن ارتباط برقرار کنم فقط می دانم که احتمالا در دانشگاه آزاد شهر خوی تدریس می کنداگر شماره ایشان را دارید یا اگر شماره خانواده ایشان را دارید به من بگویید تا بتوانم پیدایش کنم وبا اوصحبت کنم.نشانی وبلاگم را نوشته ام اگر پیداکردی به اون ارسال کن.خیلی متشکر

---------------------------
جواب :

سلام بر آقای بشیری

چشم شمارشو پیدا می کنم و تو وبلاگتون بصورت نظر می ذارم
این اَشکــ هــای بــی دلیــل مـَـن

بـــاز هـَمـ تــو را بَهـــانــه مـی کننــد!

مــی بینــی چـِـه شــادمـــانــ بَــر سُــرسُــره گـــونــه هــای مَــن میلغـــزنــد؟!

حَـــق دارنــد،آخـــر از زِنــدان دِلتنگـــی مَـــن،ایــن بـــار هَــمـ گُــــریختــه انـد


************************
بر شما هم ایول

خیلی باحال بود
دم شما گرم
حسین یه رباعی جدید سرودم ببین خوشگله؟
برا حسنم بخون:)))
دلم هوای کلان را دارد کلان, خاطره ها کلان دارد
کس نفهمد ارزش کلان را چون ندیده اند گیلاسهایی که کلان دارد:)))))
۰۸ تیر ۹۱ ، ۱۸:۳۸ رضا پورحبیب
خیلی جالبه
۰۸ تیر ۹۱ ، ۲۰:۲۸ •● Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ EDA Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●•
سلام اگه اومدی نظرتو درباره قالبم بگووو برام مهمه[گل.
سلام
امشب همه ی پستای این صفحه رو حسابی خوندم
مرسی دوست من
خیلی قشنگ بود
تو هنوز کشف نشدی
سلام من از وبلاگای خلوت که خیلی عکسو بنر و لوگو نمیذارن خیلی خوشم میاد و اینکه قالب ساده ای داری و خیلی بی عیب و نقص.مرحبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا.برات آرزوی موفقیت میکنم.وبلاگمو یادت نره حتما لینکت میکنم.خدا نگهـــــــــــــــــــــــــــــــــدارت.
۰۹ تیر ۹۱ ، ۲۱:۵۲ مشاوره آزاد
سلام شما میتوانید برای مشکلات خود مشاوره کنید......
توجه توجه......

آپم رفیق....

هروقت توجهت تموم شد بیا....
پیامبر اکرم-ص:
خداوند جوانی را که جوانی خویش را در راه اطاعت خدای تعالی بگذراند، دوست دارد.

میلاد سرور جوانان عالم، حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد
سلام به دوست من
ممنون که به ما سر نمیزنید
اپم بدو منتظرم
در ساحل کنار جاده نشسته ای ...

هوای سرد،

صدای باد،

انتــــــظار انتــــــظار انتــــــظار … … …

دستت می سوزد با سیگار !

به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد ...

تنهایـــ ــ ـی یعنی این

وبلاگ خیلی قشنگ...قالب خیلی ناز...وهمچنین موضوعات خیلی جالبی دارین
با اسم حسین جنت دوست لینکتون کردم
اپم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی