حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

مقایسه مهندس با کارگر افغانی

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷ ق.ظ
     مقایسه مهندس با                          مهندس                             افغانی
         کارگر افغانی
 
         درآمد روزانه                             برو آخر برج                   ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان
 
        
          کارکرد روزانه                         ۸ تا ۱۰ ساعت                      ۶ تا ۸ ساعت
 
          ساعت خواب                          ۴ تا ۶ ساعت              ۱۰ ساعت شب + ۲ ساعت ظهر

    فاصله منزل تا محل کار              ۱۰ تا ۵۰ کیلومتر                        ۵ تا ۲۰ متر

         درآمد ماهانه

     (با سابقه‌ی مشابه)               ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان              ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان

             مالیات                            هرچی زورشون برسه                  هاااا؟!! 

               بیمه                            ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان                    ای بابا!!

       میزان تحصیلات                      ۱۶ تا ۲۰ سال                    تحصیلات چیه؟!!    

           وسیله کار                 مغز + خودکار بیک + زبان             کلنگ + فرغون

         امید به زندگی                     ۴۰ تا ۵۰ سال                           ۱۲۰ سال

 

۹۱/۰۴/۱۴
حسین جنت

نظرات  (۲۷)

۱۳ تیر ۹۱ ، ۲۱:۲۱ ★★★ساخت کد موزیک آنلاین و رایگان★★★
سلام وب نایسی داری...
خوشحال میشم پیش منم بیای ...

اینم یک سیستم باحال واسه ساختن کد موزیک رایگان و انلاین ...
حالا میتونی با خیال راحت و بدون پرداخت هیچ هزینه ای واسه خودت کد موزیک بسازی و داخل وبت قرار بدی تا دوستانت لذت ببرند.

امیدوارم که لذت ببری... محیطش کاملا گرافیکیه و هیچوقت خسته نمیشی...

فـــرهاد هستم ، خوشحالم از آشنایی با شما
منتظــــــــــــــــرتم بیای ها
WWW.IRLOVE.IR
۱۴ تیر ۹۱ ، ۰۱:۴۰ !i ★Ξ☆ṦἏẏế
"" جهنّم اینجاست!
وقتی من امروز می میرم
و باز فردا زنده ام...! ""
عالی بود برقرار باشی و سبز
جالب بود....
ب نظرم یه کوچولو جای اینجور طنزها تو وبتون کمه
گاهی وقت اندکی خوشی بد نیستا
...بااین حساب کارگربشیم بهتره؟؟
نخیرم کارگری دیگه چیه لااقل مهندسی وشغلای اداری هیچیم نداشته باشه دک وپوزکه دارن درضمن کارگریم خوبه هاااا نیازجامعه مونه...درآمدشونم که اونجوری زدی ماشالله بهتره که....
منحرف نکن مردم رو بزابرن درسشونو بخونن
دی دی دی
--------------------------------
جواب :

سلام

من قصد منحرف کردن ندارم فقط به محض مزاح و خنده گذشتم

اگه ناراحتین این پست رو حذف کنم ها
آپم
با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا
و کمی بیتابی
چشم عالم به دقایق نگران خواهد شد
کوچه ها منتظرند
دشت ها حوصله ی سبزه ندارند دگر
پس چرا دیر آقا ؟
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم بردارید ...

آپم...!
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۳:۳۱ رضا موسوی
like!
تا کی برای دیدن رویت دعا کنم؟

تا کی دو دست خویش به سوی خدا کنم؟

در پیشگاه قدس تو از خاک کمترم

بگذار خاک پای تو را توتیا کنم

امّید زندگانی من ، مهدی عزیز!

من آمدم به درگه تو التجا کنم

با این زبان الکن و این طبع نارسا

هر جا روم برای ظهورت دعا کنم

جبریل مفتخر به گدایی کوی توست

لایق نیَم گدای تو خود را صدا کنم

با نامه ای سیاه به درگاهت آمدم

شاید تو را ز آمدن خود رضا کنم


الهم عجل لولیک الفرج........این عیدعزیزروبهتون تبریک میگم
۱۴ تیر ۹۱ ، ۱۹:۵۱ طواف تربت عشق
سامــــرا امشب چه نازی می کند
بـــــر زمینهــا یکه تـــــازی می کند
روز میـــــلاد گـــل نــرگس زشـــور
آسمـــــان هم عشقبــازی می کند
نیمه شعبان را تبریک میگم!
۱۵ تیر ۹۱ ، ۰۳:۵۷ رضا قاسمی
در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ، ای تک ستاره بهشت ، حسرت به دلمان مگزار …

با مطلب: ولادت گل نرگس بروز هستم
با امدنتان خوشحالم کنید
حرفاتون خیلی بی انصافیه،من هم افغانی هستم و بهتر از شما از وضع افغانی ها خبر دارم،اول اینکه درآمدشون انقدر زیاد نیست،پدر من کتابداره و چند تا از دوستاش هم تو همون کتابخونه کار میکنن،درآمد یکی رو میگیرن و به همه افغانی ها میدن،دوم اینکه درسته مالیات نمیدن ولی برای مدرک اقامت باید کلی پول بدن،سوم اینکه افغانیها هم مغز دارن،بهتر یکم جنبه انصاف و ادب رو رعایت کرد
یا علی.
--------------------------
جواب :
چشم واسه من فرقی نداره این مطلب رو یکی از دوستا داد و گفت بذار تو وبلاگت اگه ببینی من اصلا در این مورد مطلب نمی نویسم

حتی اگه بگین حذف می کنم

خلاصه بنی آدم اعضای یکدیگرند
█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█
اپم
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________من آپم _______***
_***_____________________***
__***__منتظر حضور سبزت __***
___***_________________***
____***____هستم ____ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

جالبه
موفق باشید
فریاد هایم کافی نبود؟
باشد اشک های من نثار چشم هایت
اشک هایم را پس زدی
دیگر چرا ؟؟
دست هایم خالیست
تنها اشک هایم می تواند بهای عاشقی را بدهد
بهای عشق تو گران تر از اشک هایم بود؟؟


سلام.وب توپی داری.تبریک میگم
سلام مرسی که اومدی ایول وبت خیلی قشنگه چشم اگه مشگلی داشتم خبر میدم
_______$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

سلام آپم....
۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۴:۵۹ بنده ی خدا...
سلام... موفق باشید جناب جنت دوست... با مطلب (کودک....) ب روزم...قدم رنجه کنید... با تبادل لینک موافق باشید خبرمون کنید.......
جالب بود دادا.


تا بعد...
پس بریم کارگر بشیم بهتره!
نخواهم گل که گل بی اعتبار است ,

تمام عمر گل فصل بهار است,

تو را خواهم من از گل های عالم,

که عطر تو همیشه ماندگار است.
بازم بهم سر بزن .قالبمو عوض کردم. بیا ببین خوب شده.
چه مقایسه ی جالبی ولی بعضی جاهاش الکی بودا .. کارگر که تا 2 ظهر بخوابه که کارگر نیست !!!
کاگر افغانی اینقدر ساعت کار می کنه افغانی ساعت 6صبح میره ساعت 12شب بر می گرده خونه جونش در میاد واسه یک لغمه نون حلال ولی شما چی همتون مفت خورین یکی بیاد لغمه درسته رو تو گلوتون بذاره همینجوری مفت خوری میکنین باید هم حقوقتون همینقدر باشه وایستا مثال بزنم ایا جواناتون میره شهرداری کار کنه عمرا بره این جوانای ماست که میرن کار میکنن باید هم حقوقشون فرق کنه نه؟
خسته نباشی همشهری
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۵۵ دختر زمستونی
سلام من شما را لینک کردم خوشحال میشوم شما هم مال من را لینک کنید واگه خواستید لینک کنید به اسم دختر زمستونی لطفا لینک کنید واگه خواستید بگید اسم لینکتان را عوض کنم اگه خوشتان نیامده راستی من دوتا وبلاگ دیگر هم دارم که فکر کنم به درد وبلاگ مفید شما میخورد پس یادداشت کنید:
http://plant102.blogfa.com/
http://crative.blogfa.com/
باتشکر
۲۳ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۵۷ دختر زمستونی
متن خیلی با حالی بود ایول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی