حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

کنترل موس توسط صفحه کلید

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۵ ق.ظ

                 کنترل موس توسط صفحه کلید


برای فعال کردن این امکان فقط کافی است کلید های زیر را با هم فشار دهید
Left Alt + Left Shif + Num Lock

حالا باید روی گزینه ok کلیک کنید.
توجه داشته باشید که اول باید کلید
Num Lock روشن باشد و سپس با انگه داستن دست خود بر روی
 کلید های کنار صفحه کلید می توانید موس را به حرکت در آورید

۹۱/۰۴/۱۸
حسین جنت

نظرات  (۲۶)

سلام اول شدم من!
همه صفحات رو خوندم ولی مردونه بگو چیکار کردی اینقدر بازدید بلاگت بالا رفته؟

---------------------------
جواب :

سلام دوست عزیز

راستش من که از آمارم راضی نیستم چون الان 4سالگی وبلاگمه باید بیشتر از اینا می شد!
سلام
آیا از آثار شگفت انگیز دعا برای ظهور فرج امام زمان آگاهی دارید؟؟؟؟

آیا میدانید هیچ عذر و بهانه ای در فرو گذاردن و غفلت از آن پذیرفته نیست؟؟؟

منتظر حضور سبزتون هستم
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۳ سربازان سایبری ولایت
سلام حسین جان
یه قالب خوب بده قالبم رو عوض کنم .
دستت درد نکنه.

----------------
جواب :

چشم !
۱۸ تیر ۹۱ ، ۱۴:۰۶ مشاوره آزاد
سلام مطالبتون خیلی جالبن ممنون.
chera dge behem sar nemizani????? bia dge
درود بر شما دوست عزیز
وبلاگ شما بسیار مفید و آموزندست یعنی راستش را بخواهید بیشتر به سایت می آید تا وبلاگ
بیشتر مطالبتان را خواندم خیلی خوب هستند باز هم ادامه دهید
شما با افتخار لینک شدید با نام اگر نمیخواهید برایم بنویسید تا با هر آن اسمی که خود میخواهید لینکتان کنم و اگر خواستید بنده را با نام دلداده لنیک کنید
نیکی پناهتان باد
زیبابوداستفاده کردیم
من با یه ماجرای زیبا آپـــــــــــــــــــــــــــم
۱۹ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۷ چیریک جامانده
سلام
قصد دارم با لطف خدای مهربون ان شالله چند پستمو اختصاص بدم به بحث حجاب امیدوارم کمکم کنید ممنون

یاعلی
سلام تا من نیام خبر بدم نمیای دیگه؟؟؟؟آپم
به به اقا حسین ...
دیگه تحویل نمی گیری مارا هم که لینک نکردی
بابا یه سری هم به ما بزن داداش...
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۵۰ وطنیم ایران آنا یوردوم آذربایجان
سلام
ممنون
شما با افتخار لینگ شدید
اگر قابل دونستید ما با نام وطنیم ایران آنایوردوم آذربایجان لینگ بفرمائید
متشکرم
سلام جالب بود مرسی
استفاده کردیم
منم اپم
چندتا پست اولی رو بخون و حتما نظر بده
اپمممممممممممممم بدو جیگر
۲۰ تیر ۹۱ ، ۲۳:۱۰ مطــــهره
سلام دوست من!
ببخش دیر اومدم
شماهم وبلاگ فوق العاده ای داری
مرسی از حضورت
سلام عزیز


با یک غزل جدید از خودم آپم


در پناه حق
سلام
خوبی؟من یه سوال ازت داشتم.من اولین آهنگی را که رو وبلاگته خیلی دوس دارم.همون آهنگ ترکیه.میشه بگی اسم خواننده و اسم ترانه چیه تا برم دانلود کنم؟
مرسی
-------------------------
جواب :

سلام دوسته عزیز
منم آهانگ های این خواننده رو خیلی دوس دارم

اسمش هست ائلبای اگه تونستین آلبومشو ژیدا کنین به منم بدین

منم مرسی
سلام.خیلی مطلب مفیدی بود.یعنی کل مطالبتون مفید هستن...
موفق تر باشید
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست عزیز.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$...............
۲۱ تیر ۹۱ ، ۲۲:۱۱ مشاوره آزاد
سلام با مطلبی در مورد وسواس منتظر حضورتون هستم.
سلام دوست عزیز.وب توپ شاد باحله
شما با افتخار لینک شدین
مارو هم به اسم وبمون بلینکید
ممنوووون
موفق باشید مثل همیشه
کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد
کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد
سلام من انجام دادم نشد

-----------------
جواب :

نمی دونم اما من که انجام دادم شد دوباره با دقت انجام بدین
سلام
من که اومدم
شما ستاره سهیل شدین
تو آسمونا دنبالتون میگردیم
سلام .
تو وبلاگم ختم قرآن گذاشتم .
خوشحال میشم بیاید و شرکت کنید ...
امروز از دیروز به قیامت نزدیکتریم،به خدا چطور؟
پس فردا اقا باید توبه کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی