حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

رمضان

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

۹۱/۰۴/۳۱
حسین جنت

نظرات  (۲۶)

۳۱ تیر ۹۱ ، ۰۲:۰۶ ✿❤✿ماندانا✿❤✿
چه با مزه...
✿◠‿◠) ســــــلام دوست عــــزیــــزم ✿✿

,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥بــــــدو بیـــــــــــــــا آپـــــــــــــــ♥ــــــــــــــم♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥بــــــدو بیـــــــــــــــا آپـــــــــــــــ♥ــــــــــــــم♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥


بتــــــــــــ ــــــــــرکــ ــونیــــــــــــــــــ ــــــــــآ
\
سلاممممممممممممممممممممم اپم بیا بترکون
بله بله
یه مدت نبودم ببخشید
ولی الان آپم بیا
۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۵:۲۱ قاصدک تنها
رمضان ماه عبادت فرصت بنده شدن

رمضان شوق اطاعت از گنه کنده شدن

رمضان بهار روح و به خدا پیوستن

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن . . .

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک
سلام
ای ول چوخ باحال بود
اول ماه رمضونی شادم کردی دمت گرم
راسی حسین آقا پیدات نیس؟؟؟کجاها سیر میکنی؟
✿آپــــــــــــــم✿
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۱۷ مشاوره آزاد
اعتیاد
۰۱ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۴۹ هوای حوصله
من لینکتان کردم امید که شما هم منو لینک کنید
موجودات غریبی هستیم
نه طاقت دروغ را داریم
نه تحمل حقیقت را
با سلام
یک لشکر لینک دوستان را در سمت چپ وبلاگ ات ردیف کرده ای که بسیاری 2 ریال سودی در منطقه مان ندارند
اما من در تعجبم که در بین این همه سیاهی لشکر لینک یکی از معروفترین وبلاگهای مشهور شهرستان شبستر با نام روزنامه جهانی شهرستان شبستر جایش چرا خالی است ؟؟؟
امروزه به هر شهر و روستای منطقه حتی خارج از شهرستان و به هر کجا میرویم سخن از اخبار داغ و به روز منطقه آقای احمدی در وبلاگ بروزشان است که از هر شهر و روستایی خبر مینویسد
که برای عموم مردم منطقه بسیار مفید است
اما نمیدانم چرا غرور و .... به شما اجازه نداده نامبرده را در لینک تان قرار دهید
آمار سایت نامبرده بسیار بالاست که حاکی از مطالب مفید ایشان است
شاید آمار بازدید یکروز ایشان از جمع آمار 20 لینک دوستان بیشتر باشد
-----------------
جواب :

سلام

اولا من رفتم چک کردم دیدم فقط 18 تا وبلاگ ایشون رو لینک کردند اما دقت کنین وبلاگ منو 165 نفر لینک کردند

دوما بنظر من آمارش درست نیست چون که آمار من 300 نفره رتبه کشوری دارم اما وبلاگی که بالای 10000 هزار بازدید داشته باشه نباید پیچ رنک یا رتبه ی کشوری داشته باشه

سوما واسه من اصلا مهم نیست آمار چنده من ایشون رو بخاطر غروری که دارند و کسی رو لینک نمی کنند نمی لینکم

من همه رو دوست دارم

پس این صحنه در مورد همه صدق میکنه.چه جالب!!!!
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۰۹:۲۵ قاصدک تنها
آمد رمضان هست دعا را اثری

دارد دل من شور و نوای دگری

ما بنده عاصی و گنهکار توییم

ای داور بخشنده بما کن نظری
سلام داداش پیدات نیست ما رو فراموش کردی دیگه یه سری بزن وقت کردی منتظرم
.
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۵۷ آفتابگردون چتروم عسل
سلام داداشی. فکر نکنم بشناسین من و اجیم از بچه های چتیم...............

وبلاگ جالبی دارین جذب شدیم.دستتون مرسی

حلول ماه زیبایی ها بر شما هم مبارک داداشی................التماس دعا رفیق
شما حق ندارید بخاطر یک پیشنهاد اینجانب نامبرده را در انزار عمومی به دروغ گویی متهم کنید
دروغگوی اصلی شما هستید که ادعا میکنید که 165نفر شما را لینک کرده اند
میگویند کسی که نسنجیده حرف بزند خودش خودش را محکوم میکند اگر تنهااز165 نفری که شما را لینک کرده اند 2 بار به شما مراجعه کنند 330 بازدید کننده میشود با این حساب شما باید بترکید که برعکس است
شما با کدام دلیل و منطق میگوئید که 18 نفر وی را لینک کرده اند مگر شما مرکز وبلاگ هستید که به اسرار محرمانه دست یابید
از طرفی شما از حسادت زیاد وی را بر نمی تابید با یک تحقیقات میدانی همین در خود تسوج و شبستر و پیش مردم منطقه و ارتباطات مختلف مردم و مسئولان با سایت وزین آقای احمدی از آفتاب هم روشن است که وبلاگ ایشان که از سایتهای بیشماری هم معروف است
آقای احمدی برای وبلاگ خود از جون مایه میگذارد هر روز دست کم بین 5 الی 10 خبر را به تنهایی در وب اش قرار میدهد که بیش از 99 درصد آنها تولیدی خودش است که اگر مثل جنابعالی مطالب اش رو از اینترنت کپی پیست میکرد براحتی میتوانست روزانه 50 خبر را در وب قرار دهد اما بیشتر خبرهای وی همراه با عکس آنهایی است که به شخصه خودش در محل حادثه حضور میابدو خبر تهیه میکند که خود یک هنر و رکورد است
من چون چنین فعالان اجتماعی را بشدت دوست دارم اجازه نمیدهم افرادی ثل شما افراد که کمبود دارید بخاطر پیشنهاد منطقی ام وی را متهم به دروغ بکنید که اگر سریعا" نسبت به اصلاح توهین آمیزتان نکنید مجبورم از روشهای دیگری شما را به
زحمت بیندازم موفق باشید..

----------
جواب :

سلام عمو

عموجان لظفا برو یکم مطالعه و وب گردی کن بعد بیا حرف بزن

من بقول شما مرکز وبلاگ نیستم اما بعضی از ابزار ها وجود داره که با اون میشه دید که وبلاگی چقدر لینک داره مثل www.1abzar.com که کامل توضیح داده خودش

در ثانی من هیشوقت به اخبار و اطلاعات آقای احمدی توهین نمی کنم من میدونم یعنی خودم به شخصه از فعال بودن آقا احمدی خبر دارم

و مهمتر از همه من بیشر از اونی که فکر میکنین آقای احمدی رو دوسش دارم و دارم شاید ایشون منو نشناسه اما من از خیلی وقتا پیش میشناسم

و در آخر هم بگم قرار نیست به کسی توهین بشه حرفتو زدی جوابتو دادم

و مهمتر از همه هر کاری از دستت بر میاد بکن کوتاه نیا فدات
۰۳ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۰۰ مـــ♥ــــریمــ♥ــــ
سلام دوست من
مثل همیشه مطالبت زیباست
با یک پست جدید منتظرت هستم
.
.
.
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)

موفق باشی
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۵۸ نگارستان ولایت
پشت پرده و کوکر های سران میانمار چه کسانی هستند؟
منتظ نظراتون هستم
سلام عزیزم!
وبلاگت محشره!
خوش حال میشم سر بزنی!
نظر یادت نره!
تبادل لینک؟
اپم
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۷:۲۶ چیریک جامانده
سلام همسنگر با مطلبی درد ناک راجع به میانمار به روزم

تشریف بیاوریید

یاعلی
عالی بود
مرسی
کم کم مرغ هم مثل سیمرغ داره افسانه میشه...
ما که یه تیکه بال مرغو با نخ بستیم مثل (چای نپتون)میکنیم توی برنج و چلو مرغ میزنیم


سلام خوشحال میشم بهم سر بزنی و توی نظرسنجیم هم شرکت کنی
فدات منتظرم
سلام مرسی که اومدی
موافقم با تبادل لینک

این مثل منه البته من بسمت پارچ آب حمله میکنم
سر به من نمیزنی دیگه؟؟؟؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی