حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

اد اکسپلور

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ق.ظ

اگر به سایتی یا وبلاگی مانند این می روید که به آن علاقه دارید و می خواهید اسم آن را در فهرست آدرس بار داشته باشید. وقتی در این سایت هستید

Ctrl+D را هم زمان با هم فشار دهید

 

و اکر به سایت مورد نظر خیلی علاقه مندید و میخواهید به بعد از هر بار باز کردن Explorer Internet این سایت به نمایش در بیاید برنامه Explorer Internet را باز و سپس از منوی tools روی گزینه Internet options کلیک کنید ودرقسمت address نام سایت مورد نظر راتایپ کنید

پس منتظر چی هستی ؟!

۹۱/۰۵/۱۷
حسین جنت

نظرات  (۱۳)

۱۹ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۵۶ رســــپــینا
یه سوال؟؟؟

اگه خواستیم آدرسی رو که تو آدرس بار خود بخود ذخیره شده رو حذف کنیم چیکار کنیم؟؟؟؟

-----------------------
جواب :

رو همون آدرس راست کلیک می کنیم و دیلیت رو میزنیم
خداحافظ ای نخــــــــل ها چاه ها
دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها
که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر
که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر
خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها

دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها

که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر

که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر . . .

اپم و منتظرت
سلام
وبلاگ خوبی داری ..مطالب خوب و مفیدی گذاشتی...
۲۰ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۱۶ *پسر اراکی**دخترک بلا*
سلام وبلاگ قشنگی دارین از مطالب وبلاگتون خوشم اومد خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید اگه خوشتون اومد مارو به اسم*پسر اراکی*&*دخترک بلا*
لینک کنید و بعد خبر بدین تا ما هم لینکتون کنیم . ممنون ....
سلام منو با اسم میلاد لینک کن بگو با چه اسمس لینکت کنم
می گویند قسمت نیست...حکمت است..
خدایا من معنی قسمت و حکمت را نمیدانم...
اما تو که...
معنی طاقت را میدانی...
سلام حسین آقا
داداش دای بیزی آتمیسان ها
اوسون گینه دوزرم
سلام
ممنون که بهم سر زدی
وب خوبی داری
من شما رو لینک کردم، شما هم منو با اسم دل سوخته لینک کنید
سلام.ممنون از نظری که دادید
مطالب وبتون دیدم.واقعا عالی و کاربردین.
از آشناییتون خوشحال شدم و با افتخار لینکتون کردم
وبت عالیییییییییییییییه.
با افتخار تبادل لینک میکنیم.
با چه اسمی لینک کنم؟؟؟؟
سلام از مدرسه
عالی بود !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی