حسین

تبلیغات
کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه
پیوندها

تشخیص عسل خوب یا بد

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ق.ظ
 این روزا موقع برداشت عسله

                        اما کدوم عسل خوبه کدوم بد؟؟

                          عسل غلیظ بهتره یا رقیق؟؟؟

 

عسل خوب غلیظ است یا رقیق؟

یکی از باورهای غلط در مورد عسل این است که عسل غلیظ بهتر از عسل رقیق است اما این باور غلط است.به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از باورهای غلط در مورد عسل این است که عسل غلیظ بهتر از عسل رقیق است اما این باور غلط است. عسل طبیعی در هوای سرد غلیظ می شود و در هوای گرم رقیق می شود. به عنوان مثال عسل اگر در یخچال قرار گیرد غلیظ  می شود و زمانی که در دمای اتاق قرار گیرد رقیق می شود، ضمناً عسل جنگل های شمال و عسل مرکبات رقیق تر از عسلهای مناطق کوهستانی است، اما بدان معنی نیست که عسل مرکبات یا جنگل از کیفیت پایین تری نسبت به عسل کوهستان است، تنها رطوبت در این عسل ها به علت شرایط آب و هوایی منطقه بالا می رود که در نتیجه ممکن است این عسل ها سریع تر در معرض تخمیر قرار گیرند که با انجام مراحل صحیح بسته بندی و انبار داری و مصرف سریع این عسل ها می توان این مسئله را حل نمود.

 

از نظر خواص نیز همه عسل ها دارای مواد قندی هستند که به سرعت جذب بدن می شوند و از نظر طعم، بو، مزه نیز گل هر گیاهی خواص منحصر به فرد خود را دارد و طبیعتاً برتری خاصی بین آن ها وجود ندارد.

 

۹۱/۰۶/۲۱
حسین جنت

نظرات  (۱۲)

۲۲ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۲۷ دعوت به همکاری
سلام عشق من ...
اییییییییییییییییییییییییییول کارت عالیه ... از وبلاگ توپت لذت بردم ...
اگه افتخار دادی یه سر به ما هم بزن
......................................................
راستی اگر با تبادل لینک موافق بودی ما را با نام وبلاگ تفریحی و سرگرمی مارتز لینک کن و به ما اعلام کن ...
سلام واقعا وب قشنگی داری ممنون ب منم سر بزن خوشحال میشم نظر یادت نره من هرروز مطلب میزارم و اپم حتــــــــــــــــــــــا بیا مر30 منتظرتم مهربون باتبادل لینک موافقم
ساینا آپه
سلام:
دوست و همشهری عزیز.از ما خوشت نمیاد من شما را خیلی وقته که لینک کردم اما شما؟!
با زبانی سوخته در وحشت کابوس ها
قصه از خورشید می بافیم ما فانوس ها
کورسویی از خدا مانده است و پنهان کرده ایم
در شکاف دخمه ی این شهر دقیانوس ها
آفتابی نیست اما طبل نوبت می زنند
آسمان خواب است در بیداری ناقوس ها
جاده آنک در هوار مه گم است اما هنوز
می دمند آوارگان بی جهت بر کوس ها
پشت این رنگین کمان نور، حشر سایه هاست
پرده بردارید از پای این طاووس ها
دست بردارید از ما آی عیسایان کذب
دردهای ما شمایید آی جالینوس ها!
انتخابت چیست حالا؟ ماهی کوچک بگو!
تنگ و این کابوس ها؟ دریا و اختاپوس ها؟


سلام صبح بخیر
سلام ممنون
نظر لطفته
شما لینک شدی...!
سلام.
وبلاگتون عالی و پر محتواست.
منتظر حضورتون تو وبلاگم هستم...
____________________________
چقدر بده که تو میتونی خودتو خر کنی … داغون کنی … بدبخت کنی …
اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری
اعتراف...
من به جای خالی اش
بیشتر از
خودش عادت کرده ام
اعتراف تلخیست...
----------------------------
----------------------------
وبلاگم تاسیس شد.تشریف بیارید
هر کسی که برایم دلش سوخت عاشقانه شکست و دعا کرد
سنگ هم قصه ام را شنید و صادقانه خدا را صدا کرد
سلام با مرور خاطرات غمم اپم... خوشحال میشم به غمکده ی من سر بزنی
سلام حسین جان

همشهری هستیم ؟؟؟!!!
... مگه من، جایی گفتم که اَهل کُجام ؟!

از بند " پ " ناشی از همشهری بودن یا نبودن که بگذریم؛ وبتو بررسی کردم ...
... تمایلی به تبادل لینک ندارم ...
... امّا متشکرم از محبتت؛ بعنوان یه هموطنِ ایرونی ...

ضمناً توی توضیحاتِ درج شده در قسمت " قابل توجه مخاطبان محترم " (ستون سمت راست) درخواست کرده بودم که کامنت خصوصی نذارید؛ لطفاً !
... ممنون میشم رعایت کنی ...

شب؛ خوش .
شاید اخرین پستم ارزش خوندن داشته باشه.واسه خوندنش به وبلاگم بیای.ممنون میشم..
۳۱ شهریور ۹۱ ، ۱۲:۳۰ @محب الرقیــــه(س)@

خدایا! خدای من! محبوب من! دوست دارم دستانم تهی نباشد دوست دارم باکوله باری پر از توشه در خیل منتظران مهدی ات باشم

پس کمکم کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی